Hej igen allihopa!

Hej.
Gud så längesen det var jag skrev.
Snabbgenomgång:
På Lördagen, sista dagen i Hbg, var det fest! 50års fest med 200 personer. Jag blev kvällens höjdpunkt, alla ville kela med mig. Jag sov jätteduktigt fastän det var så mycket folk där och liveband. Däremot var det inte så kul att vakna till rundgång från mikrofonen. Mattes höjdpunkt var nog att Husse kom dit på kvällen. Kul att träffa husse för första gången, hade ju hört så mycket om honom.

Efter det åkte vi till Landskrona, det är därför jag inte har haft tid att skriva, så fullt upp hela tiden.
Jag trivs i lägenheten, massa saker på golvet som jag kan bita på, fastän jag inte får.
Det finns en speciell väg som jag och Matte alltid går, där kan jag kissa och bajsa. Nu tycker jag inte om att göra det på så många andra ställen. Jag kissar fortfarande mycket inne också.
Husse är jättesnäll och vi trivs bra ihop, får bita i honom och kela jättemycket.
Blogg är också kul, jag springer efter honom och biter han i svansen och i bakbenen :) Han tycker att jag är lite störig. Vi tycker båda om att leka med slang, vill ju vara som honom, han e ju min storebror nu.

Det har varit lite problem sen matte började skolan, planen var att jag skulle vara hos mattes mamma när matte var i skolan. Men mattes mamma har hamnat på sjukhuset, har både ett brutet knä och en bruten handles nu. Sp det har varit lite körigt, matte är lite stressad. Jag har blivit extra passad av mattes mormor och morfar, det har varit trevligt, då är vi 3 hundar, jag, Tino och Nella. När mattes pappa inte jobbar så är jag där.
Men försöker vara hemma hos matte och husse så mycket som möjligt.

Nu får vi lägga in en total extrem bildexplosion eftersom det var sålängesen, och jag har blivit riktigt stor, vägen typ 4kg nu. Vägde väl bara 2,5 när jag kom till matte. Mega stor, men jag äter mycket och sover mycket så ska växa :)



Jag kröp in i tvättkorgen och där var jag farlig.



Men jag är ganska söt också ...



.. eller hur!?



Här var det fest för fullt.



Matte tycker att jag är så söt när jag sover ..



Jag får väl hålla med :)



Jag satt och lyssnade på en komiker, alla skrattade som galningar men jag fattade ingenting.



Jag måste bita i saker hela tiden.



Alla tycker att jag är en riktig bäbis



Dagen efter Husses hemkomst åkte vi till Videröra. Jag somnade ganska snabbt.



Här va vi hela familjen. Matte, Blogg, jag och Husse bakom kameran.



Är där någonting jag är bra på så är det att sova.



Min storebror Blogg är rätt söt han med.



Husse och jag var ute och gick :)



Det första jag gjorde när vi kom hem var att sno Bloggs slang.



- "var ni tvungna att ta med honom hem?"



Att vara under sängen är kul.



Vid skorna är mitt fövoritställe att ligga på.



Godmorgon



Nu har vi fått vars en slang, Husse försöker ha dragkamp med oss båda samtidigt :)



Skönt att vila.



Jag ligger och sover på Bloggs svans, tycker om att ligga närma honom.



- "matte du stör!"



- "ah, somna om :)"



Fatta coolt, kan se matte i spegeln.



Ja, jag är rätt söt :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha shiit vad liten han är jämfört mede blogg :O :P haha Sån sötnöt

2010-09-29 @ 21:51:35
URL: http://celeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0