Trött igår

Jag orkade inte skriva mer igår. Det var en jobbig dag fyllt med saker att göra. Därför kom det heller inga bilder som lovat.
Vi åkte till två djuraffärer, det var jättespännande, jag fick springa rundor och lukta på allting. Ville inte alls vara uppe hos matte när hon bar mig, råkade riva henne lite men så kan det gå.
Jag fick massa saker handlat till mig, lägger upp bilder på vad sen.

Jag har råkat bajsa inne jättemånga gånger nu, men förstår inte vad som är fel med det. Spelar det någon roll om man gör det inne eller ute? Samma sak med att kissa, förstår det inte riktigt.

imorse väckte jag matte lite innan 8. Då ville jag gå ut, när jag väl kom ut bajsade jag mer än jag någonsin bajsat förut, och kissade.
Ändå råkadejag bajsa en lika lång korv till sen när jag kom in, wops.
Nej, inte ska jag prata bajs nu.
Jag ska lägga in lite bilder från gårdagen sen, matte fotade som en galning så kan bli många bilder :)
Men först ska jag ha frukost och få komma ut en gång till.
Snurrsnurr.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha !:D älskar att dus kriver från hans synvinkel :)

2010-08-20 @ 13:53:19
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0