Godmorgon

Godmorgon.
Idag tog jag och matte sovmorgon igen, inte förens vid halv 9 gick vi upp :)
Då gick vi ut och jag kissade och bajsade jättemycket, då blev matte glad. Hon har börjat använda en klicker nu, när det klickar är jag duktig och får en godis.
Vi har också övat "sitt" idag, då var jag också duktig, fick ost typ 4 gånger :)
Igårkväll fick jag vara ensam inne i ett rum när matte gick därifrån och stängde dörren, det gick riktigt bra, men efter lite mer än 10 sekunder så blev jag lite gnällig.

Jag har hört att mattes bror Joel och mattes mammas kompis Isa ska komma och hälsa på idag, de vill ju titta på mig såklart. Joel skulle äta här också, ska bli trevligt med en ny person att leka med.

Nu ska jag få frukost. Sen ska matte ta med kameran ut där ute och fota mig. Jag lägger in bilder sen när vi kommer tillbaka. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Olivia, Gnista, Blue

Hej! Så mina hundar gjorde ett sånt bra intryck på dig, kul! Kan säga dig efter en sheltie, alltid sheltie. Får träffas någon dag så kan hundarna träffas. Hör av dig om du behöver hjälp och råd om just sheltien. Vad heter uppfödare?



Kram Olivia & hundarna

2010-08-21 @ 10:59:05
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, de gjorde ju det :) Träffas gärna så att de kan få busa. Ja, du e ju så duktig med hundar så :) Karin Buhre heter hon, detta var hennes första kull så hon fick hjälp av en mentor.

Hälsa Gnista och Blue :)

Kram

2010-08-21 @ 13:29:28
URL: http://sheltiejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0